25 Temmuz 2009 Cumartesi

Safsatalar..

Başımıza gelenleri böyle adlandırmak doğru olmaz tabi.Sağlık sonuçta.Ama bi haftada bünye kaldırmıyor sanırım.
Sanırım şu an herkesin sağlığı yerinde.Herşey düzelmiş durumda.Ama her telefon çalışında gene böyle bi haber gelicek diye yaşama paranoyası bi kaç gün daha devam edicek gibi gözüküyor.
Bu olaylar olgunlaştırır insanı, büyümesini sağlar diyorlar.İyi de ben zaten büyüdüm..
6 yaşıma kadar (kardeşim dünyaya gelene kadar) düzgün bi ailenin tek uslu kızı olarak büyüdüm.Yapımda var sanıyorduk sesizlik.Doktora gitmişliğim vardır bu yüzden.Ama sanırım kanımda olan sonradan ortaya çıktı.Beni ben yapan kişiliğim.Kimileri çok şikayetçi bundan.Bi sürü kişinin başına bela olmuşumdur.
Ama pek fazla uğraşmıyorum artık.Gözüm doydu sanırım.
Daha çok uzun bi dönem var önümde.İnsanları tanımak için.Ama artık onlar beni tanısınlar.Banane..
Mutluyum artık.Sade ve bi o kadarda heyecanlı hayatımla..

2 yorum:

  1. O paranoyaları bilirim. 3-4 sene ve 1,5 sene öncesine kadar çok farklı ruh hallederim vardı :)

    YanıtlaSil
  2. Bi daha olmaması dileğiyle ikimizede =)

    YanıtlaSil